Sunday, March 2, 2008

MAJLIS APPRESIASI BUKU

Saya sekeluarga bercadang mengadakan satu majlis appresiasi secara kecil-kecilan terhadap buku-buku terbaru saya - The Toyol Code, Gelombang Kuning dan Hindraf – di No. 172 Jalan Cinta Alam, Country Heights, Kajang Selangor, pada 8.45 malam, Rabu, 5 Mac 2008.

Anda di sekitar Lembah Kelang yang sudi menghadiri majlis di atas sila email kepada puteramaya@gmail.com atau warongbuku@gmail.com untuk menempah tempat yang terhad kepada kira-kira 40 orang sahaja dengan seberapa segera.

Arah ke Country Heights, Kajang. Dari KL, gunakan KL-Seremban Highway. Masuk ke Plaza Tol Kajang. Kira-kira 30 meter dari plaza tol tersebut ada CIMB. Masuk kiri dan terus menuju ke pondok pengawal. Dari sana, anda akan dibantu untuk menujuk ke destinasi majlis.

Dari arah Kajang, Bangi, Putrajaya dan Puchong. Sila tuju ke Plaza Tol Kajang. Hanya beberapa meter dari booth pembayaran tol, buat pusingan U ke kanan. Sesudah itu anda akan nampak CIMB. Belok kiri, tuju ke pondok pengawal dan anda akan dibantu menuju ke destinasi majlis.

Kehadiran adalah percuma. Tetapi, di majlis tersebut ketiga-tiga buku di atas akan ditawarkan kepada anda dengan harga paling istimewa.

Saya alu-alukan kehadiran anda. Salam takzim. – Ruhanie Ahmad

No comments: